Hatalmas alumínium házban lapul: 2.4GHz (FSB 533MHZ)Intel Pentium 4-es processzor 4.2GB/s-re képes RD modulokkal
Majdnem
mindenki gyors és szép számítógépet szeretne. Mit is mondhatnék, hát akkor nézzünk
meg egy ilyen összeállítást. Joggal mondhatom, hogy a bemutatásra kerülő gép,
nagyon a "top"-on van, sajnos az ára is annak megfelelő.
Kezdjük
a PC házzal, nos ez kinek mit mond:

Bizony
Thermaltake termékről lesz szó, pontosabban egy MIDI toronyról, elölről így
néz ki:

Ötletes
módon a felső 5.25 helyen egy hőmérővel és miegymással felszerelt modul lakozik.
Nézzük meg egy kicsit közelebbről:

Bal
oldalán egy három állású kapcsolót találunk. Ezzel a PC házba szerelt ventilátorok
fordulatszámát tudjuk módosítani. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy ez nincs
kihatással a CPU, Chipset, GPU, mobil HDD keret hűtőventilátoraira.
A hőmérőhöz
egy "termo kábel" is tartozik. Azt oda erősítjük, ahová akarjuk, célszerű pl.
a CPU hűtőborda oldalára felragasztani. A hűtőbordánál egy erősebb CPU kb. 10
fokkal melegebb, így könnyedén kiszámíthatjuk a hozzávetőleges processzor hőmérsékletet...
A modul
jobb oldalán FireWire és 2db USB csatlakozó található. Egyébként ennek a modulnak
a háza vastag alumíniumból készült, így szinte elpusztíthatatlan...
A PC
ház 5.25 helyeit takaró előlap is alumíniumból készült, néhol az 1cm-es vastagságot
is eléri. Talán golyóállónak még nem nevezhető, de lehet, hogy az az időszak
is eljön, amikor páncélozzák az előlapot.

Sajnos
a bekapcsoló és reset gomb is az előlap mögé került, így az otthoni felhasználás
során minden bekapcsolás előtt ki kell nyitni az alumínium ajtót, vagy bekapcsolásra
alkalmas billentyűzetet venni...

Az oldala
hatalmas darabon ki van vágva, a lyukat plexihez hasonló átlátszó lappal fedték
be. Gyárilag védőfóliával is ellátták, ez itt-ott még látszik is. Nem vettem
volna a lelkemre, ha egy 40-45eFt-os ház oldalát a teszt során megkarcolom.
Ugyanis kb. ennyibe kerül tápegység nélkül ez a PC ház.

A dobozán
található felirat szerint kis és nagy ablakos kivitelben is készül, valamint
360 illetve 420 Wattos tápegységgel is rendelhető. Mert jelenleg ezt csak rendelés
útján lehet beszerezni, információim szerint ez a bemutatott darab az elő hivatalosan
behozott darab. Hiába igyekszünk mindig a legérdekesebb dolgokat bemutatni....

Tehát
6000-es sorozatú Thermaltake házról van szó. Szerintem az előlap kivételével
minden porcikája kompatibilis a Chieftech házakkal. Súlyos egy darab, kb. 8.9kg
üresen tápegység nélkül. Hihetetlenül masszív, pl. belül olyan merevítők vannak,
hogy ha ráállnánk, feltehetőleg akkor sem görbül el. Nyílván a rezonanciának
nem sok esélye van!

Utólag
egy neont is beépítettünk a ház aljába, de ez csak sötétben mutat nagyon jól.
Erről igazán jó képet nem tudok mutatni, mert ha kevés a fény, akkor a digitális
kamerával nem igazán lehet értelmes képet készíteni, vakuval meg nem látszik,
hogy világítana a neon.
Egyébként
a Power LED is kék színű!

Sárga
színű ház szellőztető ventilátorokkal adják a házat.
A bemutatott
gép következő érdekessége az alaplap és a processzor. Utóbbi 2.4GHz-es Intel
Pentium 4-es, nem is akármilyen, mert 533MHz-es FSB-vel rendelkezik. És hogy
minden "kerek" legyen egy ASUS P4T533 tartozik hozzá. És hogy tovább fokozzuk
az izgalmakat 1066MHz-es RDRAM (RAMBUS) került az alaplapba a maximális teljesítmény
érdekében.

Kérdezhetné
valaki, hogy teljesen normális dolog-e, hogy a Kingson modulok hűtőjén a Samsung
felirat szerepel (beütve a jobb alsó sarokba)?
A P4T533-as
alaplapjának chipsetje nagyon melegszik. Ezt csak azért említem külön, mert
ha valaki egy csendesebb CPU hűtőt szerel a processzorra, ami feltehetőleg kis
légáramot hoz létra a CPU foglalat környékén akkor a 60-65 fokos chipset hőmérsékletet
könnyedén el lehet érni. Ez pedig már az instabilitás határára viheti a gépet.
A nagy CPU-ra erős ventilátorú CPU hűtő dukál, és ekkor nincs probléma.

Videokártya
típusa
|
GPU
órajel
|
Memória
órajel
|
Geforce
4 Ti4600
|
300
MHz
|
650
MHz
|
Geforce
4 Ti4400
|
275
MHz
|
550
MHz
|
Geforce
4 Ti4200
|
250
MHz
|
500MHz
|
Ti4600
|
Fill
Rate
|
4.8
Billió
|
Pont
/sec
|
136
Millió
|
Művelet
/sec
|
1.23
Trillió
|
Memória
sávszélesség
|
10.4GB/sec
|
Maximális
memória
|
128M
|
Ti4400
|
Fill
Rate
|
4.4
Billió
|
Pont
/sec
|
125
Millió
|
Művelet
/sec
|
1.13
Trillió
|
Memória
sávszélesség
|
8.8
GB/sec
|
Maximális
memória
|
128M
|
Ti4200
|
Fill
Rate
|
4
Billió
|
Pont
/sec
|
113
Millió
|
Művelet
/sec
|
1.03
Trillió
|
Memória
sávszélesség
|
8
GB/sec
|
Maximális
memória
|
128M
|
Most
"csak" egy ASUS Ti4400-as videokártyát tudtunk beletenni a gépbe. Szomorkodása
semmi gond, a BGA memóriák jól bírják a tuingot, így viszonylag könnyedén elérhetjük
a Ti4600-nak megfelelő 650MHz-es memória frekvenciát. A 275MHz-es GPU pedig
vígan megy 300MHz-en, így 100%-os TI4600-at varázsolhatunk a kártyából.
Megjegyzem,
hogy az adott kártya csak akkor működött stabilan a Ti4600-as beállításaival,
amikor némi extra levegőt juttattam a hátuljára egy 8cm-es ventilátor segítségével.
Ha ez nem volt, akkor néha szemetelt a kép....
Amikor
kiderült, hogy sikerül megszerezni egy 2.4GHz-es CPU-t, egyből arra gondoltunk,
hogy végre sikerülhet léghűtéssel átlépni a 3GHz-es határt. Ám nem így történt...
Jobban
belegondolva a 3GHz ezzel az alaplappal csak álom maradhat, ugyanis a BIOSban
150MHz-nél nem nagyon lehet nagyobb CPU FSB-t beállítani. De ez a valóságban
4x150 azaz 600MHz-ek felel meg:

2700MHz
már nagyon kellemes :) Bár sokan azt mondják, hogy az AMD jobb, mert gyorsabb,
de ez persze csak egy bizonyos határig igaz, mert ezt a 2700MHz-es processzort,
kb. egy 2100-2300MHz-en járó AMD tudná megszorongatni (vannak eltérő vélemények
is) (egy 2200+ -os AMD CPU nem 2200MHz-en jár!!!). De most ne nézzük, hogy AMD
vagy Intel, hanem koncentráljunk inkább a memória sávszélességre: döbbenetes

Az alaplap
gyártója 4.2GB/s-es sávszélesség csúcsról írt a honlapján, nos úgy tűnik ez
igaz.
És ez
még csak a kezdet, mert ha megemeljük az FSB-t, akkor ezzel együtt tovább emelkedhet
a memória frekvencia, ami már 3000MB/s feletti eredményeket hoz!!!

4800MB/s
csúcsban!!!
Mielőtt
továbbmennénk, pillantsunk bele a BIOSba, ugyanis van itt egy-két érdekesség,
ami a tuningot alapvetően befolyásolja:

18x-os
szorzóval érik el gyárilag a 2400MHz-et és nem 24x-es szorzóval, mint azt a
400MHz-es FSB-vel gondolnánk. A szorzó itt sem állítható, de az FSB igen. Mondanom
sem kell, azonnal kipróbáltuk mit bír:
Első
körben alapfeszültségen 145MHz-es FSB-t állítottunk be a BIOSban (580MHz a valóságban).
Utána a gép meg sem nyikkant. No gondoltuk, nem lesz ez így jó, kipróbáltuk
138MHz-es beállítással de csak nem ment. Megemeltük a CPU core feszültségét,
de a helyzet változatlan. A dolog akkor kezdett gyanússá válni, amikor 136MHz-nél
(133MHz eredetileg) is problémák voltak. Kiderült, hogy tuningra csak akkor
van remény, ha az előző képen az RDRAM/FSB Frequency Ratio sorába a szorzót
3-ra állítjuk, mert az auto beállítást 4-et eredményez. Ez azt jelenti, hogy
a tényleges CPU FSB 75%-ának megfelelő frekvenciát állítunk be. Vagyis ha 533MHz-es
a CPU FSB és a 4-es beállítást használjuk, akkor 1066MHz-en jár a memória, míg
ha 3-ra állítjuk, akkor 800MHz-en.
Az előbb
említettem, hogy az alaplap korlátai miatt a BIOSban 150MHz-nél van a plafon,
az ha az előbb említett 3-as beállítást használjuk, akkor 900MHz-et eredményez.
Noha ez az 1066MHz-nél kevesebb, de azért tovább növekszik a memória sávszélesség.
Ezt igazolja a már bemutatott SiSoft Sandra memória benchmark, ahol 3145MB/s
illetve 3130MB/s szerepel.
A CPU
benchmark nagyon relatív dolog, mert ha az alábbi képet megnézzük, akkor egy
már kb. 2000+ -os AMD tartaná a versenyt:

Továbbra
sem cél az AMD vs. Intel háború, helyette a 2700MHz produkciója (overclock):

Nézzünk
egy konkrét alkalmazást. Már több tesztben is szerepelt, hogy egy 35Mbyte méretű
DVD-ről másolt *.vob file-t DivX MPEG 4 -re kódoltam és néztem a konverziós
időt. A szükséges programok és beállítások
innen letölthetők.
Bár
ez a mérés is nagyon relatív, hisz az operációs rendszertől és még számtalan
egyéb dologtól is függ. De azért ad némi támaszpontot:

Kb.
a harmadik nekifutásra sikerült 99%-nál elkapnom a képet, mert olyan tempóval
ment felfele a százalék. Joggal kérdezheti valaki, hogy ez a 43 másodperces
konverziós idő mennyire jó?
Összehasonlításul
egy Abit KG7 + AMD 1900+ pont egy perc alatt végi el a feladatot, míg egy ha
egy 1200MHz-es Celeront 1500MHz környékére húzunk, akkor kb. 1 perc 17 másodperc
szükséges. A bemutatott 43 másodperces eredmény mindenféle tuning nélkül értendő,
mert ha ráteszünk egy lapáttal és 2700MHz-en hajtjuk a processzort, akkor jó
eséllyel 40 másodperc alatti eredményt kapunk.

Egy
másik tesztgépben 1600+-os processzor majdnem 1800MHz-en jár, az 52 másodperces
eredményt produkál. Ennél gyorsabb AMD processzort most nem találtam... majd
később egy 2200+-al + tuning is kipróbálom.
A gépben
elhelyezett ASUS Ti4400-as videokártya 275MHz-es CPU és 550MHz-es memória frekvenciát
használ (gyárilag), említettem, hogy a Ti4600-as szint sem gond, ekkor:

300MHz-en
jár a GPU és 650MHz-es a memória.
A most
következő 3DMark2000/2001SE eredményeknél az első sorban a tuning nélküli, míg
a második sorban a CPU és videokártya tuning után mért eredmények szerepelnek:

A 12000
körüli 3DMark2001SE eredmények már kőkeménynek mondhatók. A legtöbb játék 1600x1200-as
felbontásban a legkisebb akadás nélkül kellő sebességgel fut (FPS játékok).
Az egy dolog, hogy kinek mi a kellő sebesség, így íme egy rövid FPS ízelítő
a Quake Timedemo mérésekből:
Felbontás
|
FPS,
alapfrekvencián
|
FPS,
tuning után
|
640x480
|
257
FPS
|
327
FPS
|
800x600
|
248
FPS
|
317
FPS
|
1024x768
|
230
FPS
|
270
FPS
|
1280x1024
|
179
FPS
|
191
FPS
|
1600x1200
|
131
FPS
|
143
FPS
|
Összehasonlításul
ha az előbb említett KG7 + 1900+-os AMD-ben üzemelnek az alábbi grafikonon szerelő
kártyák, akkor ezekre az FSB eredményekre számíthatunk 1024x768-as felbontásban:

Megjegyzés
az A250-es kártya egy Leadtek Ti4600-as.
Egészen
biztosan senki nem fog egy ilyen erőművet 800x600-as felbontásban használni,
így a 300 feletti FPS csak elméleti jelentőségű. De azért a 143 FPS 1600x1200-na
több mint kellemes.
A PC
Mark2002-es tesztprogramot is lefuttattam, íme a velős eredmény:

A CPU
és memória pontszáma több mint jó, de a winchester sebességén lehetne még javítani,
pedig egy 60G Seagate Barracuda IV volt a gépben.
Az ASUS
P4T533-ról pár szó:
Maximálisan
2GB memóriát kezel. 850-es chipsettel rendelkezik, csúcsban 4.2 GB/s-os memória
átviteli sebességre képes ( PC1066/800 RDRAM). USB v 2.0-ás porttal is rendelkezik,
és a jó minőségű 6 csatornás audio (opcionális) sem maradt le. RAID-es változatban
is készül, mi a RAID nélküli változatot használtuk. Tehát van itt minden, amire
csak szükség lehet, csak a BIOS reset jumpert nem forrasztották be, így ha minden
kötél szakad, akkor ezt legegyszerűbben az elem kivételével lehet orvosolni.
A gyárt
ezeket a memória modulokat ajánlja az alaplaphoz:
Gyártó
|
Típus
|
Méret
|
Típus
|
Jezés
|
Samsung
|
4200
|
128MB
|
4d
|
MD-18R1624AF0-CN9
|
Samsung
|
4200
|
256MB
|
8d
|
MD-18R1628AF0-CN9
|
Samsung
|
4200
|
512MB
|
16d
|
MD-18R162GAF0-CN9
|
Samsung
|
3200
|
128MB
|
4d
|
MD-18R1624AF0-CM8
|
Samsung
|
3200
|
256MB
|
8d
|
MD-18R1628AF0-CM8
|
Samsung
|
3200
|
512MB
|
16d
|
MD-18R162GAF0-CM8
|
Elpida
|
3200
|
128MB
|
4d
|
MC-4R128FKK8K-840
|
Elpida
|
3200
|
256MB
|
8d
|
MC-4R256FKK8K-840
|
Processzor
|
Socket
478, Intel® Pentium® 4, 512/256KB L2 Cache
|
Chipset
|
Intel®
82850E MCH
|
Intel®
82801 BA ICH2
|
FSB
|
533
/ 400 MHz
|
Memória
|
2
x 232 kivezetésű 32-bites RIMM Socket, max. 2GB PC800
RIMM3200 (800MHz) / RIMM4200 (1066MHz) ECC / non-ECC RAMBUS memória,
max. 4.2GB/s sávszélesség
|
SLOTok
|
1
x AGP Pro (csak 1.5Voltos kártyák részére)
|
6
x PCI
|
IDE
|
2
x UltraDMA 100 / 66 / 33
|
2
x ATA133 és RAID 0,1 (opcionális)
|
Audio
|
Opcionálisan:
C-Media 8738-MX hat csatornás vezérlő
|
USB
2.0
|
Opcionálisan:
NEC® USB2.0 vezérlő, 4 USB 2.0 port
|
Hátlapi
I/O
|
2
x Soros port
|
1
x PS/2 billentyűzet számára
|
1
x PS/2 egér port
|
1
x Audio I/O (opcionális)
|
2
x USB 2.0
|
2
x USB 1.1
|
BIOS
|
4Mb
Flash ROM, Award BIOS, TCAV, PnP, DMI2.0, WfM2.0, SM BIOS 2.3, Többnyelvű
BIOS, ASUS EZ Flash, MyLogo2
|
Tartozékok
|
Kézikönyv
|
3db
UltraDMA 100 / 66 kábel
|
IDE
kábel
|
FDD
kábel
|
S/PDIF
in / out modul (opcionális)
|
2-port
USB2.0 / Game port modul
|
1
x C-RIMM modul
|
Hátlapi
I/O lemezke
|
Méret
|
30.5cm
x 24.5cm
|
Ha jobban megnézzük a SiSoft Sandra által produkált információt, akkor némi
ellentmondást fedezhetünk fel:

Ugyanis
a BIOSban az volt beállítva, hogy a memória 1066MHz-en vigye az RD modulokat
és láss csodát 800MHz-et jelez a program. Hasonló volt a helyzet a korábba említett
RDRAM/FSB 3-as beállításánál is, amikor 2700MHz-en járt a processzor:

Végül
következzenek a 3DMark2000/2001 részleteredményei:
3DMark2001
(1024x768/16bit):
Jellemző
|
ASUS
Ti4400 + ASUS P4T533+ 2.4GHz
|
ASUS
Ti4600 + ASUS P4T533+ 2.4/2.7GHz
|
MX460
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
Ti4200
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
Ti4400
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
Ti4600
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
3DMark
Result
|
13269
|
14491
|
10117
|
12002
|
12617
|
13092
|
CPU
Speed
|
687
|
727
|
677
|
720
|
719
|
722
|
Helicopter
Low Detail
|
240.9
fps
|
265.5
fps
|
188.1fps
|
230.0
fps
|
236.7
fps
|
245.3
fps
|
Helicopter
Medium Detail
|
181.3
fps
|
200.1
fps
|
142.8
fps
|
179.2
fps
|
180.1fps
|
186.6
fps
|
Helicpoter
High Detail
|
134.6
fps
|
143.6
fps
|
77.7
fps
|
120.1
fps
|
126.2
fps
|
133.0
fps
|
Adventure
Low Detail
|
321.5
fps
|
347.5
fps
|
230.7
fps
|
293.2
fps
|
296.1
fps
|
310.0
fps
|
Adventure
Medium Detail
|
142.4
fps
|
157.0
fps
|
126.8
fps
|
129.9
fps
|
133.1
fps
|
135.5
fps
|
Adventure
High Detail
|
85.0
fps
|
93.9
fps
|
77.0
fps
|
78.0
fps
|
79.1
fps
|
80.6
fps
|
Fill
Rate (Single Texturing)
|
1156.9
MTexels/s
|
1174.8
MTexels/s
|
592.6
MTexels/s
|
1002.2
MTexels/s
|
1072.9
MTexels/s
|
1174.8
MTexels/s
|
Fill
Rate (Multi Texturing)
|
2279.3
MTexels/s
|
2113.5
MTexels/s
|
1174.4
MTexels/s
|
2023.0
MTexels/s
|
2126.1
MTexels/s
|
2326.9
MTexels/s
|
High
Poligon Count (1 Light)
|
40367
kTriangles/s
|
42788
kTriangles/s
|
18434
kTriangles/s
|
34999
kTriangles/s
|
35988
kTriangles/s
|
36869
kTriangles/s
|
High
Poligon Count (4 Lights)
|
21408
kTriangles/s
|
21919
kTriangles/s
|
15068
kTriangles/s
|
19613
kTriangles/s
|
19613
kTriangles/s
|
21318
kTriangles/s
|
High
Poligon Count (8 Lights)
|
12357
kTriangles/s
|
12768
kTriangles/s
|
8472
kTriangles/s
|
1003.1
kTriangles/s
|
10711
kTriangles/s
|
11739
kTriangles/s
|
8MB
Texture Rendering Speed
|
909.3
fps
|
956.6
fps
|
522.6
|
811.3
fps
|
873.0
fps
|
961.1
fps
|
16MB
Texture Rendering Speed
|
541.5
fps
|
583.7
fps
|
476.3
|
521.2
fps
|
556.8
fps
|
592.7
fps
|
32MB
Texture Rendering Speed
|
287.4
fps
|
314.0fps
|
298.5
fps
|
189.3
fps
|
201.5
fps
|
317.5
fps
|
64MB
Texture Rendering Speed
|
149.0
fps
|
163.2
fps
|
155.0
fps
|
148.4
fps
|
157.0
fps
|
164.8
fps
|
Bump
Mapping (Emboss, 3 pass)
|
579.0
fps
|
602.5
fps
|
337.5
fps
|
501.0
fps
|
516.2
fps
|
567.5
fps
|
Bump
Mapping (Emboss, 2 pass)
|
804.2
fps
|
836.8
fps
|
406.3
fps
|
689.7
fps
|
704.4
fps
|
785.2
fps
|
Bump
Mapping (Emboss, 1 pass)
|
1318.1
fps
|
1278.6
fps
|
515.9
fps
|
1098.3
fps
|
1139.6
fps
|
1284.9
fps
|
Míg
3DMark2001 alatt (1024x768/32bit):
Jellemző
|
ASUS
Ti4400 + ASUS P4T533+ 2.4GHz
|
ASUS
Ti4600 + ASUS P4T533+ 2.4/2.7GHz
|
MX460
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
Ti4200
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
Ti4400
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
Ti4600
+ Abit KG7 + AMD 1900+
|
3DMark
Score
|
11303
|
12298
|
6109
|
9051
|
9108
|
9894
|
Game
1 (Low)
|
180.0
fps
|
197.8
fps
|
111.8
fps
|
120.9
fps
|
121.5
fps
|
144.8
fps
|
Game
1 (High)
|
60.2
fps
|
69.7
fps
|
48.2
fps
|
48.8
fps
|
50.8ps
|
51.7
fps
|
Game
2 (Low)
|
192.0
fps
|
205.9
fps
|
98.8
fps
|
170.0fps
|
170.5
fps
|
181.2
fps
|
Game
2 (High)
|
106.1
fps
|
108.5
fps
|
49.6
fps
|
95.6
fps
|
97.9
fps
|
103.6
fps
|
Game
3 (Low)
|
157.2
fps
|
177.9
fps
|
103.1
fps
|
117.5
fps
|
121.9
fps
|
131.6
fps
|
Game
3 (High)
|
73.5
fps
|
83.2
fps
|
50.8
fps
|
51.1
fps
|
54.7
fps
|
61.6
fps
|
Game
4
|
60.8
fps
|
62.7
fps
|
----
|
44.8
fps
|
45.1
fps
|
49.0
fps
|
Fill
Rate (Single Texturing)
|
1048.6
MTexels/s
|
1095.5
MTexels/s
|
542.6
MTexels/s
|
911.2
MTexels/s
|
951.5
MTexels/s
|
1056.7
MTexels/s
|
Fill
Rate (Multi Texturing)
|
2300.2
MTexels/s
|
2345.5
MTexels/s
|
611.0
MTexels/s
|
1967.2
MTexels/s
|
2121.1
MTexel/s
|
2322.6
MTexel/s
|
High
Poligon Count (1 Light)
|
51.3
MTriangles/s
|
52.7
MTriangles/s
|
30.8
MTriangles/s
|
45.0
MTriangles/s
|
46.0
MTriangles/s
|
48.8
MTriangles/s
|
High
Poligon Count (4 Lights)
|
12.4
MTriangles/s
|
12.6
MTriangles/s
|
7.3
MTriangles/s
|
11.0
MTriangles/s
|
11.5
MTriangles/s
|
12.5
MTriangles/s
|
Bump
Mapping
|
136.3
fps
|
148.3
fps
|
----
|
130.2
fps
|
135.8
fps
|
150.2
fps
|
DOT3
(Bumps M)
|
165.6
fps
|
173.6
fps
|
75.6
fps
|
131.4
fps
|
135.6
fps
|
149.2
fps
|
Vertex
Shader
|
98.3
fps
|
104.3
fps
|
43.2
fps
|
92.8
fps
|
93.6
fps
|
98.5
fps
|
Pixel
Shader
|
127.5
fps
|
131.2
fps
|
----
|
110.3
fps
|
112.1
fps
|
123.2
fps
|
Advanced
Pixel Shader
|
96.1
fps
|
99.9
fps
|
----
|
86.7
fps
|
87.4
fps
|
95.5
fps
|
Point
Sprites
|
31.3
MSprites/s
|
32.8
MSprites/s
|
10.2
MSprites/s
|
27.8
MSprites/s
|
28.4
MSprites/s
|
30.0
MSprites/s
|
A bemutatott gépet a www.noer-sys.hu
biztosította, köszönjük!