Az első félévben minden területen a tervezettnél jobb eredményt ért el a május 3-a óta
T‑Mobile márkenevet viselő piacvezető hazai mobilcég. Az előfizetők száma, az árbevétel és EBITDA terén kiválóan teljesítő vállalat tavaly év vége óta tovább növelte piaci részesedését.
A gyors és sikeres márkaváltást lezáró T‑Mobile Magyarország Rt. a januártól június végéig terjedő időszakban közel 150 ezres ügyfélszám növekedés mellett a piaci részesedés tekintetében is emelkedést könyvelhetett el. A hazai mobilhasználók közel felét (június végén 47,68 %) így továbbra is a vezető hazai mobilcég szolgálja ki. Az ügyfélszám növekedésében 2004-ben jelentős változás következett be és az előző esztendők tendenciájától eltérően a T‑Mobile új ügyfeleinek közel fele ismételten az előfizetéses díjcsomagokat választja, az új értékesítésen belül a kártyás előfizetők korábbi, közel 90 százalékos aránya jelentősen csökkent.
A tarifák, készülékek terén mutatkozó erős verseny, valamint a végződtetési díjak csökkenése ellenére a vállalat első féléves árbevétele közel 5 százalékkal 126,9 milliárd forintra nőtt. A márkaváltás és a piaci részesedés növelése a hatékony működésnek köszönhetően kedvező hatást gyakorolt az eredményességre, így az EBITDA több mint 9 százalékos növekedése majdnem kétszeresen haladja meg az árbevétel emelkedésének mértékét. Az ügyfélszám, a piaci pozíció, a bevételek és a nyereség vonatkozásában egyaránt elmondható, hogy a T‑Mobile a szokásostól eltérő feladatok ellenére a tervezettnél jobb eredményekkel zárta az első fél évet.
Forrás : T-Mobile