FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Játék)
·  Kritika - Need for Speed: Most Wanted
·  GTA 3
·  Az EarthQuake 2001-es rendezvény sorozat újabb eleme a TEAMWARZ
·  Cybersport rendezvények Magyarországon 2001-ben
·  Mechwarrior 4
·  Edios - Project I'm Going In demó: első ránézésre
·  Counter-Strike
·  Sacrifice
·  Hitman: Codename 47
·  Versailles 1685 ( Cyro Interactive )
·  Kiss: Psycho Circus The Nightmare Child
·  Janes F/A-18
·  Age of Wonders
·  Team Fortress 2
·  USAF
·  Flanker 2.0
·  Theme Park World
·  Allegiance - Háború állampolgári kötelességből
·  TNT - Térinformatika Felsőfokon
·  Adatvédelem
· Cikkek > Játék
· Warcraft III - Blizzard
Dátum : 2000-03-23 11:08:17
Szerző : pepe


Blizzard egyik fő célja a WarCraft III - ban, hogy kiragadja a játékost a városból és átrakja a világba. Ez nem SimCity -- a cél nem felépíteni a legnagyobb, leg áthatolhatatlanabb bázist körülvéve szöges fallal, ágyúkkal, katapultokkal és őrtornyokkal. Ők sem akartak alapanyag gyűjtő veresenyt; a játékosnak nincs többé szüksége fára és olajra, hogy egységeket csináljon, az arany az egyetlen erőforrás a WarCraft III - ban, és a bányászás nem az egyetlen út a pénzkeresésre. Kóbórló szörnyeknek is van vagyonuk, és vannak titkos hordák melyeket erős őrök őriznek és csak arra várnak hogy kifosszák őket. Nem, a WarCraft III nem arról szól hatalmas városokat építs vagy töménytelen alapanyagot gyűjts -- inkább arról, hogy kis csapatokat irányítasz amit hatalmas hősök vezetnek, különböző küldetéseket keresnek és teljesítenek. Ez nem mindenáron stratégiai játék, ez egy akciódús szerepjáték erős stratégiai elemekkel. HA egy WarCraft II -re számítasz szép 3D -s motorral, akkor azt itt nem találod meg ...

WarCraft III egyjátékos hadjárat módban egy történetet dolgoz fel hat pályán hat fajjal; a kitartó játékosok végül irányíthatják mind a hat fajt. A játék története nagyjából az előző két részből folytatódik, de elsősorban a most kihalt WarCraft Advetures terveit használja (azért állították le hogy elkészítsék a WarCraft III -at).Az orkok valaha büszke és híres faj volt -- nem az a barbár, civilizálatlan faj amire a legtöbb ember most gondol. De sok-sok évvel ezelőtt (WarCraft I előtt) a 'démoni Burning Legion' megvesztegette az orkokat és átformáta őket egy vérszomjas hordává ami hadat üzent az embereknek és minden szövetségesüknek.

Ahogy a történet folytatódik, az összes fő faj hosszú evtizedek óta harcban áll egymással; a démoni horda újranyitja a kaput Abyss és Azeroth között és arra törekszik, hogy betör a birodalomba és elszívja Azeroth fő varázserejét majd elpusztítja a világot. Amikor a démoni légiók megkezdték a megszállást a kapukon keresztül, az Okrok és az Emberek mellőzték ősi gyűlöletüket és egyesítették hatalmukat, hogy visszaküldjék a démonokat Abyss-ba.

A Blizzard beépíti a játékba a csapatjátékot, az egy-egy elleni játékot, a kooperatív játékot és természetesen lesz szabad, mindenki-mindenki ellen játékmód is. A Blizzard tervezi, hogy mod-okat ad ki később a játékhoz ... új pályák,szörnyek.Valószinűleg a multi-player játékmód lesz a WarCraft III egy fő erőssége.

Hat fő faj lesz a WarCraft III-ban, hármat közülük (emberek,orkok és az új faj : démonok) bejelentettek. A Blizzard nem fedte fel a másik hármat, de az ismert fajoknak van szövetségesük. Például : Törpék az Emerekkel, Minotauruszok az Orkokkal, és azt hiszem valaki mondott valamit a Vízköpőkről ,(Gargoyles) talán a Démonokkal ?! Milyen más faj lehet még ? Visszatekintve az előző részekre lehetnek Elfek, Goblinok, és Trollok. Ki tudja ... talán lesznek sárkányok is.

Itt még nincs vége ... Minden fajnak a WarCraft III-ban különböző egységei és épületei lesznek, nem beszélve a tulajdonságokról, képességekről és erőkről. Az orkok a közelharc mesterei lesznek, az emberek a leg "kiegyenlítettebb" faj, és a démonoknak puszta erő és mágikus tulajdonságok. A törpök iparűző faj; ők tudnak majd építeni puskapor alapú egységeket (nevezetesen lövész, mozsárágyú, és kísérleti tankfélék ... ). Az elfek híres íjászok és varázslók, amíg az ogrék masszív harcosok és ügyesen kezelik a primitívebb mágiát ezzel is javítva harci tulajdonságaikat. A goblinok ravasz, találékony faj akik inkább dörzsöltek és cselesek, Minotauruszok ismertek a hatalmas erejükről és heves vérmérsékletükről, és a trollok az óriási zöld humanoidok akik regenerálják sebeiket, tomboló harcosok halálfélelem nélkül.

Most, az egységek közötti választás mint a fentiek is egyrészről áldás másrészről átok; egyrészről a változatosság nagyon jó, és végül is ki panaszkodna a túl sok jó dologra? De másrészről, egyensúlyban tartani hat fajt úgy hogy az egyik ne legyen túlerős ellenfele egy másiknak (a la Protoss faj a StarCraftban) így valószínűleg hónapokig fog tartani a tesztelés és a finomítás, és szinte biztos hogy hónapos "szorongást" fog okozni a Blizzardnak.

Eléggé nagy a választék új egységekben a WarCraft III-ban, rengeteg új erővel és tulajdonsággal. Hősök irányíthatják a katonáid, és ők nem csak erős személyiségek -- életben is kell tartani őket ha meg akarod nyerni a pályát(mint a WarCraft I/II és StarCraft-ban). A hősök nem csak vezetik a katonákat, ők veszik át a raktárépületek helyét is. Az egységek száma amit egy hős irányítani tud függ a vezetői képességétől, és minél több képességpontot költ a vezetői képességére, annál több egységet irányíthat. Aggódsz a rettenthetetlen hőseidért? Ne aggódj, Ha egy hős meghal a csatában, akkor újraéled a városban. Nem tudni hogy veszítenek-e tapasztalatot az újraéledés során, de biztos hogy valamilyen árat kell fizetni értük.

Nagyon meg voltam elégedve a WarCraft III-mal; tökéletesen eltér a 'Craft sorozattól amit a Blizzard az utóbbi időkben kiadott. Az erős RPG elemek és a tény hogy a játékos nem maradhat örökké bent a hatalmas erődítményben egy külön plusz számomra ... A kisebb egységek irányítása pedig ad a játéknak egy teljesen új, taktikai érzést



Warning: require(../forum/comment.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106

Warning: require(../forum/comment.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../forum/comment.php' (include_path='.:/usr/share/php/') in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106