FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Gazdaság)
·  Kiemelten sikeres évet zárt 2005-ben a T-Online
·  Közös adatbázist indít a három magyar mobilszolgáltató
·  Intel®: új logó, új szlogen, új célok
·  Egyesül a Magyar Telekom és a T-Mobile Magyarország
·  Az informatika létfontosságú szerepe a gyártók közötti versenyben
·  Napi 18 óra ingyen beszélgetés a T-Com új Favorit díjcsomagjaival
·  Jön az Antenna Digital
·  A Matáv rendkívüli Közgyűlése döntött a névváltásról
·  Előrejelzés: Intel processzor és chipkészlet áreső
·  Ötéves a Fujitsu Siemens Computers Kft.
·  Rekordnagyságú bevételről számolt be a Microsoft
·  NHH: A kiskereskedelmi piac elemzése
·  Júniusban ismét nőtt a vezetékes vonalak száma
·  Elkészült a Matáv 2005-2006. évi középtávú stratégiája
·  A Matáv 2004. I. félévi eredményei
·  AMD processzor árváltozás
·  eTel Magyarország: Kétszámjegyű forgalom- és eredményesség növekedés, hamarosan árcsökkentés
·  Az Intel második negyedéves eredménye 8,05 milliárd dollár
·  Újszerű konstrukció a Matávtól
·  Újabb hitelszerződés a Matáv és a Deutsche Telekom között
· Hírek > Gazdaság
· Tovább robog a Sulinet Expressz
Dátum : 2004-01-29 17:46:48
Szerző : Daywalker


A program féléves értékelése a HP Magyarország szemszögéből

A Sulinet Expressz program keretében a HP Magyarország 2003 júliusa óta kínálja számítástechnikai termékeit. A programban résztvevő cégek közül a HP rendelkezik az egyik legnagyobb termékválasztékkal: a számítógépeken kívül a kiegészítő eszközök széles választékát kínálja a felhasználók részére. Az Oktatási Minisztérium által vezetett, a kedvezmény igénybevételére feljogosító eszközök listájában több mint harminc HP gyártmányú számítástechnikai eszköz található. Ezeket a HP minősített szállítóinál, partnereinél, az úgynevezett értékesítési pontokon lehet megvásárolni, az országban összesen 1500 helyen.

"A HP Magyarország a Sulinet Expressz egyik meghatározó szereplőjeként zárta az évet. A program eredeti céljait kezdettől fogva támogattuk, hiszen a hazai informatikai piaci régi dilemmájára ígért megoldást: a tartalom kell-e előbb, vagy az eszköz. A kormányzati kezdeményezés eldöntötte: eszköz oldalról indulhat meg a felzárkózás", mondta dr. Czinege László, a HP Magyarország vezérigazgató-helyettese, a Képalkotási és Nyomtatási Üzletág divízió igazgatója.

A program első két hónapjának eredményei azt mutatták, nem olyan mértékű az érdeklődés a Sulinet Expressz logóval ellátott termékek iránt, mint ahogy várható volt. A nagy áttörés augusztusban történt meg, amikor hirtelen felfutott a termékek iránti kereslet. 2003 év végére aztán minden elképzelést felülmúltak az eladási adatok: összesen bruttó 22,6 milliárd forintért értékesítettek Sulinet Expresszes eszközöket, ennek negyed része konfiguráció, közel 50% pedig egyedi termék eladásából származik.

Az induláskor minden szereplő, köztük a HP is optimistán várta az eseményeket. Piaci tapasztalatain és a vásárlási szokások terén szerzett ismeretei révén széles kínálati portfolióval készült. Utólag beigazolódott körültekintése, ezért is tudott mindenki másnál kelendőbb termékekkel előállni. Így nem meglepő, hogy HP részére biztató eredményeket hozott a Sulinet Expressz program. A vállalat a program fél évvel ezelőtti indulása óta több mint 25 ezer digitális fényképezőgépet, ötezer többfunkciós készüléket (all-in-one), 8500 lapolvasót, 20 ezer tintasugaras nyomtatót (ebből 85% fotóminőségű) és ötezer lézernyomtatót értékesített.

"A kiegészítő termékek szép számban fogytak, melyek közül a legnépszerűbbek a hatvanezer forint körül kapható digitális fényképezőgépek voltak, mint a Photosmart 635, de szép számban találtak gazdára nyomtatóink is", foglalta össze az eredményeket dr. Czinege László.

Összességében elmondható, hogy bár a program az eredeti elképzeléstől eltérően némileg másképp alakult, jelentősen dinamizálta a hazai informatikai piac fogyasztói szegmensét. A HP Magyarország számára sikeres volt a Sulinet Expressz, de szintén a tervezettől eltérő termékösszetétellel. Fontos kiemelni, hogy a HP évekkel ezelőtt megkezdett fogyasztói piaci térhódítása a program révén felgyorsult és a piaci szegmensben továbbra is megtartotta meghatározó szerepét.

A tapasztalatok és eredmények összegzése után a HP Magyarország 2004-ben nagyobb hangsúlyt fektet a többfunkciós készülékekre, az asztali PC-k helyett a noteszgépekre és a kézi számítógépekre. Továbbá olyan megoldáscsomagokat és szoftvereket kínál a felhasználók számára, melyek segítségével könnyebben hozzájuthatnak akár a magasabb áron kínált eszközökhöz is. A vállalat konszolidálja a Sulinet Expressz programban résztvevő elárusító helyeinek számát, de tovább támogatja az online értékesítést, mely a vásárlás megkönnyítését szolgálja a jövőben.

A HP 2004. február 16-ig tartó akciójával azon felhasználóknak szeretne kedvezni, akik még nem használták ki a program kínálta előnyöket. Az akcióban HP Photosmart 433, 435 és 635 sorozatú digitális fényképezőgépeket kínál, a nagyobb megapixeles változatokat, mint a HP Photosmart 735, 935, 945-ös készülékeket pedig március 6-ig lehet megvenni az értékesítési helyeken.

Forrás : HP


Warning: require(../forum/comment.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106

Warning: require(../forum/comment.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '../forum/comment.php' (include_path='.:/usr/share/php/') in /var/www/www.szamitogep.hu/show/read.php on line 106