FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Játék)
·  Indul a 2006-os WCG!
·  Stalker Multi Beta teszt a Gamekapocs oldalán
·  Brothers in Arms: Earned in Blood elemzés
·  X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse a Gamekapocs oldalán
·  !!CALL OF DUTY 2 DEMO!!
·  F.E.A.R. hivatalos multi demó közeleg!
·  Earth 2160 bemutató a Gamekapocs oldalán
·  HL2: Lost Coast - 2 hét múlva?
·  God of War játékteszt a Gamekapocs oldalán
·  Codename: Panzers Phase Two játékteszt a Gamekapocs oldalán.
·  Fogjunk mindent a GTA-ra
·  Bloodrayne 2 élményfürdő a Gamekapocs oldalán
·  Megjelent a F.E.A.R demó - Letölthető a GK-ról!
·  GTA: San Andreas végigjátszás
·  STALKER 2006-ban
·  NFS Underground 2 aranyba öntve
·  A Half-Life 2 fürdik az aranyban
·  42 új Half-Life 2 screenshot
·  Half-Life 2 preload
·  Miért lassabb a GeForce-nál az ATI a DOOM3 alatt?
· Hírek > Játék
· F.E.A.R. a Gamekapocs oldalán
Dátum : 2005-10-25 21:29:39
Szerző : Matteo


Félelem. Olyan spontán emberi reakció, amelyet tudatosan nem befolyásolhatunk, átélése heves pulzusemelkedést, szaporább lélegzetvételt és fokozott adrenalin-termelődést vált ki minden intelligensebb élőlényben...

A Monolith frissiben megjelent új FPS-ében, ha nem is hiánytalanul, de jópár esetben fogjuk az asztal lábát harapdálni rémületünkben. Horror FPS lévén ezt teljeséggel el is várható, csakhogy ezen felül a már régóta beígért adalék gyanánt egy egész tisztességes, forradalminak kikiáltott akciójátékot tehetünk a kosarunkba – olyan neves fejlesztők három éves munkájának gyümölcsét, akik neve mellé olyan címek sorakoznak fel, mint a humoros kémfilmek hangulatát idéző No One Lives Forever 1-2, vagy a szintén ijesztgetésre kihegyezett Aliens vs. Predator 2. A F.E.A.R.-t nem csak azért tulajdoníthatjuk korszakalkotónak, mert grafikus engine-je a mai igényeket teljes mértékben kielégíti, hanem az olyan lényeges belső tartalmi elemek helyénvalóságánál fogva, mint a kiváló mesterséges intelligencia. Manapság szerencsére rengeteg FPS kínáltatja magát efféle címszavakkal és több-kevesebb sikerrel ezek a játék lényégét adó pillérek (látvány, MI, hangulat) helyükön is vannak – vegyük példának akár a HL2-t -, ezért az igazi átütő kritikai siker elérésért mindig többet kell nyújtania az éppen aktuális újszülöttnek, lássuk bővebben, miként is valósult meg ez a F.E.A.R. esetében!



A cikk az alábbi linken folytatódik:
http://www.gamekapocs.hu/cikk/324/429/1/FEAR+(PC)

Forrás : Gamekapocs

© szamitogep.hu