FŐOLDAL

KAPCSOLAT

MÉDIAAJÁNLAT


REGISZTRÁCIÓ HÍRLEVÉL
PC-ÁRUHÁZ DRIVERS SZAMITOGEP Antivirus SZAKÜZLET

· Friss (Játék)
·  Indul a 2006-os WCG!
·  Stalker Multi Beta teszt a Gamekapocs oldalán
·  F.E.A.R. a Gamekapocs oldalán
·  X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse a Gamekapocs oldalán
·  !!CALL OF DUTY 2 DEMO!!
·  F.E.A.R. hivatalos multi demó közeleg!
·  Earth 2160 bemutató a Gamekapocs oldalán
·  HL2: Lost Coast - 2 hét múlva?
·  God of War játékteszt a Gamekapocs oldalán
·  Codename: Panzers Phase Two játékteszt a Gamekapocs oldalán.
·  Fogjunk mindent a GTA-ra
·  Bloodrayne 2 élményfürdő a Gamekapocs oldalán
·  Megjelent a F.E.A.R demó - Letölthető a GK-ról!
·  GTA: San Andreas végigjátszás
·  STALKER 2006-ban
·  NFS Underground 2 aranyba öntve
·  A Half-Life 2 fürdik az aranyban
·  42 új Half-Life 2 screenshot
·  Half-Life 2 preload
·  Miért lassabb a GeForce-nál az ATI a DOOM3 alatt?
· Hírek > Játék
· Brothers in Arms: Earned in Blood elemzés
Dátum : 2005-10-15 09:31:09
Szerző : Matteo


Akárki akármit mond, szerintem a II. világháborús akciójátékokra igen is szükség van, hiába papolják azt sokan, hogy új témák felé kéne nyitni, a megszokott – és közkedvelt témákat vétek kihűlni hagyni.

Év elején volt pár vészmadár önjelölt kritikus, aki előre lekárogta a Brothers in Arms első fejezetét, mondván túl egysíkú a játékmenet, a környezet nem volt elég változatos és az ellenfeleink likvidálását egy bombabiztos taktikával játszi könnyedséggel lehetett véghezvinni...

Részben igazuk is van a kötekedőknek, ám elfeledkeztek egy apró, ám de jelentős aduászról, a játékbeli csapatmunkáról. Bizony, már a Medal of Honor – Pacific Assault is közelített a való életbeli teamwork-re, ám az igazi, szakaszvezetőként véghezvitt, többszálú taktikázás megvalósítására egészen a Gearbox Software produktumáig kellett böjtölnünk. Éppen ez a taktikus játékmenet váltott ki fancsali képet a CoD-hoz ragadt, egyszemélyes kommandózáshoz szokott gamerekből. A stuffot betöltő szerencsések első lépése minden bizonnyal az volt, hogy „durr bele” módon egyedül próbált meg szétcsapni a fritzek között, melynek egyenes ági folyománya a kudarcképernyő bámulása. Akik vették a fáradságot, és adtak még egy esélyt a játéknak, kis odafigyeléssel könnyedén elsajátíthatták az akár két osztag feletti irányítást és az ütőképes taktika bemagolását – és így nyerhették el a BIA – Road to Hill 30 nyújtotta nagybetűs játékélményt. A folytatás hízelgően hamar bekövetkezett, alig több mint fél évvel a bemutatkozó epizód után. A kínált lehetőségek nem is különböznek egy folytatástól elvárható íratlan szabályoktól: új történet, kibővített lehetőségek, a korábbi (szépszámú) hibák orvoslása.



A cikk az alábbi linken folytatódik:

http://www.gamekapocs.hu/cikk/749/424/1/Brothers+in+Arms:+Earned+in+Blood

Forrás : Gamekapocs

© szamitogep.hu