Nagyszerű témaválasztás, tökéletes kivitelezés, fantasztikus atmoszféra. Ez a pár szó tökéletesen jellemzi a játékot.
„Az Olümposz istenei magamra hagytak engem. Nincs mit remélnem...”
És Kratos levetette magát Görögország egyik legmagasabb hegyének csúcsáról. Tíz év szenvedés, tíz év rémálom után most minden véget ért. Számára a halál az egyetlen kiút az őrület káoszából.
Pedig Kratos egykor az istenek bajnoka volt...
...klasszikus, spártai körülmények között felnevelkedett harcos titán, majd seregek uraként a vérfürdő szerelmese. A csúcson azonban tragédia sújt hősünkre: elveszíti családját, az istenek élete hátralevő részében víziókkal és rémálmokkal gyötrik. Kiváltság, nem csak menekülés számára, hogy önkezével vethet véget életének. A játék sztorijából tudjuk meg, pontosan mi történt a híróval a sötét véget megelőző három hétben.
Íme a God of War alapvetése – ókori tematika, ezen belül a görög mitológia, mely mindig hálás anyag a feldolgozó, fantasy jellegű megközelítések számára, legyen szó könyvről, filmről, vagy – esetünkben – játékról. Az adaptáció kivitele jelen felvonásban a tökéletesség csúcsait ostromolja.
A cikknek még nincs vége:
http://www.gamekapocs.hu/cikk/1076/397/1/God+of+War+(PS2)
Forrás : Gamekapocs
|