Az LG Electronics 2010-re a világ egyik vezető elektronikai cége lesz.
Az LG Electronics bejelentette, hogy idén világszerte 20%-kal kívánja növelni globális eladásait. A társaság stratégiai célja, hogy 2010-re a világ három legnagyobb elektronikai, információs és kommunikációs vállalata közé emelkedjen.
Az LG új menedzsment-politikája három alappillérre épül:
Globális menedzsment erősítése a világszínvonalú LG márka erőteljes népszerűsítésével.
Gyors növekedés elérése azáltal, hogy az LG minden divíziója és leányvállalata a költségek versenyképes szinten tartásával maximalizálja nyereségességét.
"Great Company, Great People" - az LG kiváló eredményeit elkötelezett, szakértő munkatársainak köszönheti.
Az LG Electronics alelnöke és vezérigazgatója, S. S. Kim Las Vegasban, az idei International Consumer Electronics Show-n bejelentette, hogy "2004-ben legfontosabb feladatomnak az LG márka világszínvonalú prémium márkává válásának elősegítését tartom. Ez a társaság egyik legfontosabb globális menedzsment feladata is."
A társaság bevétele 2003-ban elérte a 29 trillió wont.
Egy 2003-ban a Gallup által készített felmérés szerint az LG vezető márka Indiában, a FÁK országaiban, a Közel Keleten és Afrikában. Ezen sikereken felbuzdulva a társaság célja a márka imázsának megerősítése Észak Amerikában, Európában és más piacokon.
Az LG 2003 decemberében bevezetett új jelmondata, az "LG: Life’s Good" is az LG márka megerősítését szolgálja. Az új szlogen az LG termékei által képviselt életstílust fejezi ki.
Forrás : LG
|